O2 tarif NEO+ Modrý

< Zpět na O2 tarify

NEO+ Modrý <
Objednejte si tarif vyplněním formuláře vpravo
Měsíční paušál599 Kč
Volný kredit0 Kč
Volné minuty0
Volné SMS0
Cena volání do sítě T-Mobile:0.00 Kč/min
Cena volání do sítě O2:0.00 Kč/min
Cena volání do sítě Vodafone:0.00 Kč/min
Cena volání na pevnou linku:0.00 Kč/min
Cena jedné SMS:0.00 Kč
FUP Internetu v ceně:4 GB
Vlastnosti tarifu:
  • Neomezené SMS zdarma do všech sítí
  • Neomezené volání do všech sítí zdarma
  • Rychlost internetu až 5G
Zpět na O2 tarify  

Diskuze, recenze a zkušenosti s tarifem

Přidat komentář

Odebrat


captcha
20:15:04, 17.4.2016 Jirka Bobek

Tento tarif jsem měl dokud mi operátoři z těchto stránek nedoporučili to samé o několik set levněji. Teď jsem ještě víc spokojenej :)))))))

Odpověďět

20:55:09, 21.5.2020 Josef

A kde to o několik set levnější najdu? Dík :-)

11:50:34, 21.9.2020 Jarošová V.

A jaký tarif Vám prosím doporučili?

15:00:15, 17.8.2021 Jaromír Koutník

manželka Květuše Koutníková má FREE+ modrý platila 499 Kč a při vyúčtování za červenec 2021platí 549 Kč. nacionále: Květuše Koutníková r.č. 465222/026 bylo nám vysvětleno, že bylo přidáno 50 Kč k balíčku internet, to nechceme a trváme nav původní smlouvě, tj, 499- Kč /měs. Prosím odpověď.

Odpověďět

13:48:48, 30.8.2021 Jaromír Koutník

tak tady vám určitě někdo odpoví

18:06:29, 5.9.2021 Milada Trčková

Používám tarif FREE+modrý za 499,-Kč /měs. Stejně jako u výše uvedené paní Koutníkové mi bylo naúčováno za červenec o 50,- Kč navíc, za poskytnutí balíčku na internet. ? Vzhledem k tomu, že nepotřebuji mít v telefonu vylepšený internet, trvám na původní smlouvě a původní ceně tarifu FREE+modrý za 499,-Kč/ měs. Je mi 78let, žiji sama a telefon mi slouží jako možnost spojení s rodinou. Jestliže potřebuji něco vyhledat na internetu, slouží mi k tomu počítač a mé alespoň základní znalosti o jeho používání. Přivítám, když mi sdělíte, co je třeba udělat, aby se mi vrátil původní tarif. Zdvořile žádám o odpověď. Milada Trčková, 78 let, Zlín

Odpověďět

11:01:57, 7.12.2021 Karel Daněk

Paní Trčková, toto je diskuzní fórum, zde svůj požadavek nevyřešíte. Nejlíp to vyřešíte při osobním jednání v pobočce O2. Zkusit to můžete taky telefonem, tam se ale těžko dovolává. Zkuste tel. 800 02 02 02

19:24:44, 24.8.2022 Marta Salášková

Je mi 83 let, jsem vdova a počítám každou korunu. Jaké bylo zklamání, když jsem obdržela fakturu za volání o 50 kč vyšší. Nikdo mi nemůže pomoci. Syn má rakovinu - nemůže mluvit, tak jsem s ním ve spojení jen přes SMS. Denně jezdí na ozařování + biochemoterapii. Nemohu jej zatěžovat tím, že jste mě zdražili o 50 kč. To je v jeho případě opravdu malichernost. Myslete na to, že budete žít sami a jediné spojení bude telefon a počitač. Na místo, aby jste pro nás vdovy platbu snížili, tak dochází ke zdražování. Šla jsem do důchodu v roce 1992 a to byly výplaty nízké a tedy i důchody. Mrzí mě váš přístup.

Odpověďět